Bye bye 2014 ... Hello 2015

Vorig jaar was een grote, spannende jaar voor me. Ik was pas mama geworden van mijn 2de kindje. Het was een snelle en onverwachte bevalling. Zijn grote broertje was erg blij met de komst van ons kleinste spruit. Ook ben ik in de maand Mei begonnen met mijn beautypage (www.me-flawless.blogspot.be) wat heel spannend was om openbaar mijn tips en tricks te delen met de wereld. Vervolgens zijn we op vakantie geweest, het was trouwens de eerste vakantie die we met onze gezin hebben gemaakt. En in november is mijn oudste zoontje begonnen met naar school te gaan.

Ik hou me niet serieus bezig met voornemens en veranderingen elk jaar, maar ik was er overtuigd van dat ik in het jaar 2014 minder zwart ging dragen en meer kleur. En dat is me netjes gelukt. Het is natuurlijk altijd een makkelijk begin om met 'goede voornemens' te beginnen, maar na een tijdje doe je er geen moeite voor. Ik heb een leuke jaar gehad en heb veel geleerd en meegemaakt. Ik zou gelijk het jaar 2014 opnieuw beginnen.

Hoe zit het eigenlijk met het jaar 2015?

1: Ik MOET minder snoepen
2: Ik MOET een paar kilo's kwijt
3: Ik wil op vakantie gaan
4: Ik wil mijn huisje renoveren/verven/...
5: Ik wil DIY's op mijn website

Dit is het eerste 'goede voornemens' artikel die ik maak, elke jaar komt er zo 1 online. Wat zijn jou voornemens?

Xxxxsje

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie