Shoplog Primark (fotovorm)

Ik ben gisteren (dinsdag) gaan shoppen met mijn vriendin in de Primark van Einhoven. Het was ontzettend druk, maar toch hebben we beiden kunnen vinden waar we naar op zoek waren. 

Ik heb wat foto'tjes gemaakt van deze artikelen zodat jullie zien wat ik gescoord heb. Ik heb geprobeerd hier een video van te maken, maar het is zo donker en grijs dat het gewoon niet mooi is. 

Als eerste deze fuchsia geklede hemdje. Hij is vrij soepel en lang. Perfect voor als je een kleine opgezet buikje hebt als mij, wat deze hemd werkt ze helemaal weg. Hij is perfect voor te combineren met een mooie geklede broek of legging.


Deze mooie stretcht kokerrokje is ook mijn smaak. Hij valt soepel en tegelijk lijkt je lang door het motiefje. Ik vind hem super, vooral met mooie pumps. 


Deze oh zo mooie truitje heb ik in 2 verschillende kleuren gekocht. Mijn voornemen voor deze jaar was dat ik zowel in de zomer als winter veel kleur ging dragen, en daarom dat ik mijn kleerkast leeggemaakt hebt voor kleur. Ik hou van deze sinaasappelkleurige trui. Hij maakt je heel vrolijk. Het is niet zo heel duidelijk maar hij heeft een lange lijn van boven naar beneden, en dit zorgt ervoor dat je lang lijkt. Vooral voor mij omdat ik maar 1m62 lang ben, en tja..... Ik moet toch zorgen dat ik groter ben, toch?! :-) 


Mooie kanten schouders en vlindermouwen daar hou ik van! En dan ook nog eens in kanariegeel...yep die laat ik niet liggen hoor. Ik hou van zo'n soort speelse trui... Je kan deze mooi combineren met een leuke kokerrok... ooh ja, die kokerrok van hierboven past hier mooi bij.


Een leuke, stoere, maar toch vrouwelijke hemd voor op je jeans te dragen zocht ik al een hele tijd. Ik heb vrij brede heupen (ik heb maat 40/42 vanonder) en ik ben vrij smal vanboven (36/38) en dus daarom dat ik nooit de perfecte hemd vond. Maar gisteren wel .... hij is gecentreerd en voelt aan als flanel... superleuk om te combineren met een dikke armband of een leuke ketting.


Oooooh, en dan deze vest .... Ik heb het vaak erg koud, en ik zocht al een tijd naar een mooie geklede vest... Een witte met zwarte motief en erg dik, en warm. Deze ging zonder pardon de zak in. Hahaha


Deze trui is net dezelfde dan de oranje. Je ziet de naad in het midden meer op deze kleur. Ik vind deze kleur super voor mijn huid en ook hiervan word ik gelukkig van!


Deze trui brengt me terug naar het jaar 1992. Zo lief! Ik ben helemaal terug verliefd in die dikke 'oma gebreide truien' met een tekening op. Toevallig ook met een uiltje op, daar hou ik namelijk erg van. Deze is grijs, maar de tekening en de kleuren maken het erg retro en grappig. Ik zal deze snel dragen, kan haast nietmeer wachten, hihihi.


Mijn huidige jeans is versleten. Gelukkig, want het was een heupjeans en daar hou ik totaal niet van. In de Primark heb ik deze jeans gevonden met hoge taille. Heerlijk, hij zat echt als gegoten! Ook is hij vrij skinny, perfect voor mij, want ik lijk erg lang in deze jeans.  


Uiteindelijk vond ik deze grappige onesie waar ik naar opzoek was. Ik heb al de onesie van Winny the Pooh (die verkopen ze nog altijd) maar ik zoch nu ook een koe. Ik vind deze erg lief en zo zacht. Perfect als je thuis op je gemakje wilt rondlopen. 


Welke artikelen heb jij deze dagen gescoord? Laat het me weten. 

Xxxxsje

Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie