Ooglook voor een avondje uit...


Vandaag heb ik een leuke speelse ooglook voor jullie gemaakt. Velen onder jullie zullen vandaag bij iemand gaan eten of naar een restaurantje gaan, dus is deze look helemaal niet verkeerd. Je kan het groene kleurtje ook veranderen door een andere kleur zoals blauw, paars, oranje, ... Wat je maar wilt. 
Wil je graag weten hoe ik deze look gemaakt hebt? Ik leg het je graag stap voor stap uit.

Als basis heb ik een oogschaduwbasis aangebracht en vervolgens een nude-oogschaduwkleurtje gekozen die je als basis gebruikt. Dit zorgt dat je oogleden niet glimt en dat je wing ook niet afgeeft boven je oog.


Dan begin ik gelijk met mijn wing. Ik maak ze altijd voor mijn smaak een beetje dik, dit doe ik omdat ik een bril draag en dus zal deze wing uitspreken met mijn brilmontuurtje.



Onder mijn ogen bracht ik een groene kleurtje aan. Deze heb ik met een vochtig borsteltje meermaals aangebracht. Je kan altijd een andere kleur gebruiken in plaats van groen, want niet iedereen houd van groen. Vervolgens breng ik wat concealer aan onder mijn ogen zodat ik alle oogschaduw die gevallen is op mijn wangen weggeveegd is.


Je ziet gelijk een verschil met mascara. Wauw seg... Ik hou van de combo. In mijn binnenste ooghoek heb ik wat witte oogschaduw aanbracht om mijn oog 'open' te maken en zo lijk ik ook heel wakker. Vervolgens heb ik ook mijn wenkbrauwen wat bijgetekend en voila... Ik ben klaar!


Wat vind jij van deze look? Laat het me weten!

Xxxx Serafina






Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie