Hoe maak je makkelijk een perfecte wing


Ik krijg van veel dames de vraag 'Hoe maak je eigenlijk altijd je wing? Is het moeilijk?'. Neen, heel makkelijk. Ik heb jarenlang een wing proberen te maken die af en toe lukte, maar meestal niet. Dan waren ze niet gelijk, of hoog of lang genoeg, ga zo maar door. Jullie kennen het wel. Ik heb nu de perfecte manier gevonden hoe je een wing maakt die ALTIJD lukt. Benieuwd? Zie hoe ik het doe in de volgende foto's.

Je kan een wing maken met een eyelinerpen of met een penseeltje en eyelinergel. Ik vind een kohlpotlood heel rommelig uitzien wat je kan snel 'knoeien'. Ik doe het nu al een hele tijd met een eyelinergel en penseeltje, en het resultaat mag er best wel zijn. 



Dit is hoe mijn ogen eruitzien zonder iets op, geen mascara en geen wing. Ik ben net gedoucht, dus perfecte timing om het aan jullie te laten zien.


Het eerste wat je doet is een lijntje trekken wat het begin van je wing is. Je kiest zelf hoe lang of hoog hij moet zijn. Je kan altijd je foutjes wegwerken met een reinigingsdoekje of wattenstaafje. Dus hou ze bij de hand als je denkt dat je ze nodig hebt. 


Verbind dan het lijntje naar je ooglid. Zoals je ziet mag het vrij slordig, want later vul je ze toch in, ds geen zorgen. 


Als je lijntje perfect voor je is, vul je je wing. Is hij niet recht? Of is er iets niet goed? Corrigeer dan je wing met een doekje of staafje en begin opnieuw. Makkelijk toch? Ik was op 2 minuten klaar met mijn wing. 


Probeer dit nu zelf. Blijven oefenen. Geloof me, je hebt dit snel onder de knie!

Xxxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie