December-Favorieten

Ondertussen zitten we in de maand december... Tbajonge tjonge, wat is de tijd gevlogen deze jaar. Het weertje is natuurlijk ook kouder en natter geworden en dus daarom dat ik een nieuwe favorieten-artikel voor jullie heb, met producten die mijn huid deze maand, en met deze weer, zeker nodig heeft, kijk snel hieronder wat mijn favi's waren.... Enjoy!

Ik begin met mijn geliefde, lieve, kleine, schattige potje van GlamGlow. Deze heb ik ondertussen al enkele maanden en nog steeds is hij mijn nummer 1. Elke dag smeer ik deze 'hydrating treatment' op mijn gezicht en bye bye droge huid. Mijn potje is bijna halfvol, je hebt niet zoveel nodig omdat hij mooi, en egaal over je gezicht glijdt, hij is zeker en vast een megasuper-productje van het jaar 2014. Deze komt zeker en vast opnieuw in mijn stash als deze op is.


Mijn favoriete geur van deze maand is de Dolce&Gabbana 'Light blue'. Ik heb deze herontdekt in mijn stash , en draag ik elke keer opnieuw. Ohhhhh, die geur brengt me helemaal terug naar het jaar 2007! Toen kreeg ik hem van mijn lieve man. Het is echt mijn geurtje geworden. Ik krijg vaak complimentjes als ik deze geur draag, thanks iedereen. 


Mijn oudste zoontje heeft , sinds het kouder geworden is, een enorm droge huid. Hij heeft net hetzelfde gevoelige huid als ik, en daarom dat ik hem dagelijks de Nivea Crème op z'n gezichtje smeer zodat hij geen last krijgt van een pijnlijke neusje en wangetjes. Deze crème zorgt dat je gezicht onmiddellijk zacht word en het zorgt ook dat er een licht vet laagje op je gezicht laat (wat natuurlijk geen kwaad kan op een kinderhuidje). Deze vind in een must in de badkamer, en dan vooral voor een droge winterhuidje. 


Dan komen we nu naar mijn favi-makeupborsteltje van deze maand. Ik heb vorige maand een foundationborstel gekocht van het merk Real Techniques . Hij is ge-wel-dig.... mijn foundation ziet er zo naturelle uit, ooh wauw... Ik kan gewoon nietmeer zonder deze borstel werken! No way jose! 


Ook deze makeup-sponsje is een belangrijke must in mijn makeup-stash. Ik gebruik deze om concealer onder mijn ogen aan te brengen en naast mijn neusvleugels en voorhoofd. Door rustig het product te deppen op je gezicht met deze sponsje (die je natuurlijk vochtig moet maken voor gebruik) blijft je makeup flawless op je gezicht. Deze MOETEN jullie hebben in je stash.


Dagelijks douch ik me en zonder mijn dikke, zachte douchegel en mijn lievelingsshampoo voel ik me niet goed. Deze shampoo gebruikte ik vroeger dagelijks, maandenlang. Hij zorgt dat er highlighters komen in je bruine haar. Je ziet al na enkele weken een verschil. Ik kreeg er vroeger veel complimentjes over, en dus weer wil ik dezelfde highlighters, dus kocht ik ze weer.... Mmmm en die douchegel .... als je van honing houd en van vanille dan is de Palmolive Nourishing Delight iets voor je. Mijn huid is zo zacht na het douchen, en die geur!!! Echt een wintercombo. 


Als laatste hebben we de handgel die zowel in mijn badkamer als toilet staat. Ik gebruik hem dagelijks... Hij ruikt naar Aloë Vera, hij ruikt fris, schoon, en je weet dat je extra schone handen heb als je deze aanbrengt direct na je handen te wassen. Ik vond deze in de Action, 2voor1€ .... Een must om in je handtas te hebben als je je handen willen wassen zonder water en zonder zeep!



Dit waren mijn favoriete producten van de maand december.... wat zijn jou favoriete producten? Laat het me hieronder weten of op mijn facebookpagina : www.facebook.com/meflawless ....

Xxxxxsje Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie