Black&Gold smokey

Hi lady's, ik ben er weer met een foto-tutorial met een smokey Black&Gold ooglook. Ik vind deze look gepast voor feestelijke gelegenheden en voor een avondje uit.  Ik leg jullie graag stap voor stap uit hoe ik deze look gemaakt heb. 

This is how we do it : 

Ik heb een oogschaduw aangebracht en vervolgens in mijn arcadeboog en het begin van mijn bewegend ooglid heel ruw een zwarte oogschaduw aangebracht. Dit hoef niet netjes want uiteindelijk blend je ze uit.


Als ik mijn zwarte oogschaduw uitgeblend heb, met een schone grote oogschaduwkwast, breng ik een gouden oogschaduw aan die veel shimmer heeft. Ik blend deze dan opnieuw uit zodat ik geen harde lijnen krijg, maar dat alles netjes over elkaar loopt.


Dan breng ik nog een laagje gouden oogschaduw aan, omdat het snel uitgeveegd is als je ze uitblend. Deze keer heb ik mijn kwastje nat gemaakt voordat ik het gouden pigmentje gebruikte, zodat alles goed blijft zitten.


Om mijn look af te maken breng ik een wing aan. Ik breng altijd een wing aan, omdat dit je oog helemaal af maakt. En ook dit is perfect voor een feestje of als je uitgaat.



Ik breng uiteindelijk wat highlighter aan onder mijn wenkbrauw en in mijn ooghoek... Ik vond dat een lijntje zwart onder mijn oog niet moogte ontbreken, en ook mascara .... Yah duh :-)


Omdat ik eerst met mijn ooglook begon heb ik vervolgens mijn gezicht geprimed (concealer en foundation aangebracht) en vervolgens mijn gezicht geshaped. Dit is echt een stap die je NOOIT mag vergeten dames. Dit is een must. 



En met wat blush en highlighter ziet je gezicht er helemaal anders uit. Ik heb bewust niets aan mijn lippen aangebracht omdat het iets is wat jullie willen... Je kan voor een nude lipkleurtje gaan, of iets met meer pit en kleur...Dus deze stap heb ik bewust overgeslaan.


Deze look is af. Nu moet ik nog mijn haartjes krullen en i'm ready to go!


Hope you like it! 

Xxxx Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie