Bedroom tour

De laatste weken is er veel verandert in mijn persoonlijke leven sinds ik ben begonnen met Me-Flawless ... Ik doe het met veel plezier en dat zien ze thuis erg veel. Mijn man heeft enorm veel interesse in mijn nieuwe 'baby'. Hij houd ervan van wat ik doe, koop, online zet, schrijf en ook hoeveel kijkers ik heb. 

Zelfs in mijn slaapkamer is er iets veranderd. Dit klinkt nogal dubbelzinnig , dus zal ik het beter uitleggen :-) hahaha. Ik heb mijn kleine ladekast omgeruild tot een makeup-tafel die ik gevonden heb bij de Ikea. Ik ben hier enorm blij mee. Ik heb hem al een maand of twee, en het werd nu wel tijd dat ik dit deel met jullie in vorm van foto's. Maar omdat deze tafel in mijn slaapkamer heb, geef ik ook gelijk en bedroom tour ! Spannend seg, erg privé, maar heb er helemaal geen moeite mee om dit met jullie te delen. 
Ik heb natuurlijk niet van alle hoekjes en plekjes foto's genomen want niet heel mijn privéleven hoeft online te kopen, dat snappen jullie wel ;-).


Dit is mijn geliefde beautytafel. Hier maak ik me dagelijks op en hier schrijf ik af en toe ook mijn artikels. Soms gebeurd dit ook in de woonkamer... het is erg afwisselend. Mijn video's worden wel altijd in deze kamer gefilmd. Omdat ik gewoon al mijn makeup hier heb. Dus veel makkelijker en moet ik er niet de hele tijd mee showen lopen. 


Uiterst links heb ik mijn beautyspiegel, die licht geeft (Dit zie je juist op de foto hierboven) en dan al mijn borstels, eyeliners, wenkbrauwpotloden, lipliners, .... Natuurlijk zijn die niet al mijn borstels en dergelijke, want onder mijn bureau zitten er verschillende mooie dozen waar mee stuff inzit. Ook heb ik naast de spiegel een hairstyler en een borstel. 


In het midden van de tafel zitten 2 manden met alle hoognodige dingen die ik dagelijks gebruik, bijvoorbeeld:foundation, concealer, blush, dagcrème, ....... . En ook mijn palette van W7 die ik meer en meer in mijn dagelijkse routine gebruik.


En dan uiterst rechts heb je een klein kastje met mini-lades en mijn laptop. Mijn laptop is alleen hier als ik een artikel of video maak. Dan kan ik ze gelijk bewerken en inporteren. 


Boven mijn makeup-tafel heb ik een groot hartje hangen die ik gekregen heb van m'n zussie. Ik vind deze erg lief met allemaal schattige kwaliteiten in die ik dus erg goed zal koesteren.


Voor mijn tafel zin ons bed. Een mooi, simpel bedje die we nu al 5 jaar hebben. De groene vakken tegen de muur zijn getekend en geverfd door m'n papa. Hij heeft een vrij vaste hand, en believe me, hier heb ik geen geduld voor om het zelf te doen. hahaha. Ik heb altijd op mijn bed een groene plaid liggen. Die gooi in (na mijn bed op te maken) er slordig op, en zo blijft ie liggen tot we naar bed gaan. Want mijn man kan er niet tegen en gooit deze dan op mijn stoel aan de tafel. Tssss mannen :-)



Naast het bed, aan mijn ligkant, heb je onze grote kleerkast. De linkerkant is die van mijn man, en de rechterkant is mijn kant. Deze kast is dezelfde kleur als ons bedje en past erg mooi in ons klein, knusse slaapkamer. Het bed en kleerkast komt van een winkel in de stad waar we wonen, en onze planfondlicht en makeup-tafel + stoel komen van de Ikea.

Ik vond het best spannend om mijn persoonlijke stuff aan jullie te tonen, maar dit hadden jullie eigenlijk ook wel tegoed , omdat jullie altijd wel een 'stukje' kamer zien op film.

Hope you like it! 
Big kiss
Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie