2B glitterliners en mascara

Gisteren ben ik wat ingrediënten moeten gaan kopen, omdat ik ging koken. En tot mijn verbazing zag ik dat er in de Okay (Dochterbedrijf van de Colruyt) 2B producten stonden. Whaaaaa ik werd gek, hahaha. Ik zou en moest enkele produkten kopen en thuis testen :-) .
Ze hadden verschillende producten, onder andere: mascara's, eyelinerstiften (zowel dikke als dunne), glitterliners in 4 verschillende kleuren, ....

Ik heb wat spullen gekocht, en ik test ze heel graag voor je uit. Hieronder zie je dat ik 3 producten heb. Een volume-mascara, een blauwe en een zwarte glitterliner. Ik vind de 2B verpakkingen erg simpel uitzien en ik vind eerlijk gezegd hun kleur en pigment zwakjes. Niet dat ze heel slecht zijn, maar je moet 3-4x een mascaralaagje aanbrengen totdat je een mooie eindresultaat krijgt. Dat vind ik wel erg spijtig omdat 2B toch wel een bekend merkje is. 

Hetzelfde met de glitterliners... Ze laten me denken aan die lijm met glittertjes die je in de Action kan vinden... Er komt veel te weinig glitter af en het veegt enorm snel af. Jammer voor zo'n merk.


Producten testen

Ik heb mijn best gedaan om een look te creëren voor jullie zodat jullie weten wat ik bedoel. Ik heb een lichtpaars/blauwe oogschaduw in mijn arcadeboog aangebracht en een lichte kleur in mijn ooghoek. Ik zette vervolgens een wingedeyeliner en dan testte ik de mascara (na 2x kreeg ik niet de resultaat die ik wou, jammer!) 
Uiteindelijk zette ik een lijntje net boven mijn wing met de blauwe glitterliner, ook hiervan zie je niets! Terwijl je aanbrengt veeg je het uit. 


Het besluit?

Ik vind het ontzettend jammer dat hij niet fel gepigmenteerd is en dat er weinig product afkomt. Hopenlijk word hij beter bewerkt zodat hij een beter resultaat geeft. 


Xxxx Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie