Zonder makeup de deur uit....

Je moet niet perse een acne-vrije gezicht te hebben of prachtige ogen te hebben voor een mooi gezichtje. Nop, helemaal niet! Ik vind het persoonlijk een must om mooie wenkbrauwen te hebben. Het eerste zijn de wenkbrauwen als ik in gesprek ben met iemand... want dat vind ik net het mooiste item op iemands gezicht. Daarnaast is het ook belangrijk om je gezicht goed te hydrateren. Ik heb dit wel vaker gezegd, en blijf dit zeggen. Dit is nu eenmaal het belangrijkste stap die je neemt voordat je gaat ontbijten.... je wassen en je gezicht hydrateren.

Vandaag heb ik een vrij simpele look voor jullie gemaakt. Geen make-up! Simpel e :-) .... Ik dacht dat ik eens naturel uit de deur mag, omdat ik namelijk dagelijks makeup draag en ik wou mijn gezicht eens laten rusten!
Op deze foto zie je dus niets van makeup. Het enige dat ik op heb is een hydraterende creme...That's it.

Voordat ik de deur uitging keek ik of ik er wel 'oke' uitzag, hahaha. Het enige wat ik deed was mijn wenkbrauwen epileren. Ik heb namelijk nooit veel haartjes die eruit moeten, omdat ik ze dagelijk bijhou. (Telkens ik me opmaak epileer ik mijn wenkbrauwen bij en neem ik de lelijk, vliegende haartjes weg) . Dit is misschien een tipje voor jullie als je weet dat je soms lang aan je wenkbrauwen moet zitten. Gewoon telkens voordat je je opmaakt, even kijken of er iets wegmoet ;-)


Ik heb, nadat ik mijn wenkbrauwen geëpileerd heb, 1laagje mascara aangebracht om een open-look te creëren aan m'n ogen. Je kiest zelf als je dit wilt. Ik doe het namelijk omdat ik zonder geverfde wimpers er triest en moe uitziet.


Voila, That's it! Makkelijk toch? :-) Mijn haren heb ik trouwens in een knotje vast gemaakt en wat haartjes aan de zijkant uitgetrokken voor toch het 'Easy Breasy-effect'.



Xxxxx-sje
Serafina -- Me-Flawless

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie