Lippen à la Kylie Jenner

Ik zeg niet dat ik een fan ben van de Kardashian's, maar ik kijk heel graag naar hun show's. Maar daar zie je dat Kylie (een van de jongste zusjes van de bekendste Kardashian's zusjes) helemaal gegroeid is tot een vrouw. 
Zij is de laatste tijd een trend begonnen met nude-lippen, wat dan ook gelijk zorgt alsof je mooie volle lippen heb. 

De kleuren die zij ervoor gebruikt, zijn mauve-kleuren. Dat is een paars-roze kleur en dat zorgt dat je mooie volle lippen krijgt. Omdat ik graag werk met budgetvriendelijke producten , die dan ook gelijk erg goed van kwaliteit zijn, gebruik ik voor jullie de Catrice lipliner (080 Mauve Me Tender) en Catrice lipstick (050 Mauve Your Lips). 


Het eerste waar ik aan begin, is om mijn lippen volledig te lijnen. Ik heb hiervoor een lipscrub gebruikt en daarna heb ik een verzorgde lippenbalsem aangebracht om alle velletjes en droogheid uit m'n lippen te halen. Het is normaal in deze koude weer die we helaas hebben dat je lippen vaak droog zijn en helaas soms ook scheuren met bloeden toe tot gevolg. Dus probeer ze dagelijk (meermaals met dag) in te smeren en dus goed te verzorgen.


Vervolgens kleur in mijn lippen in , dat doe ik ook met de lipliner, zodat de kleur de hele tijd blijft zitten, zonder in je lijntjes (die je krijgt rond je lippen) enkele strepen kleur te krijgen.


En dan kleur ik mijn lippen in met deze prachtige Mauve-kleur. Ik vind deze kleur zo mooi. Ze maakt je lippen en mooi. Ik vind het eigenlijk ook echt een volwassen kleur. Ik ging die avond ook uit, dus zo zie je mijn lippen met passende makeup-look. 



Xxxx
Me-Flawless

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie