Fototutorial : Kopere-Ooglook

Vandaag heb ik een fototutorial voor jullie.. Ik had zin om mijn W7 palletje eens te gebruiken en eens voor een andere look te gaan dan wat ik normaal gewoon ben. Meestal ga ik voor safe-kleurtjes, vooral nude of licht grijs smokey... Maar vandaag ga ik voor koper...

Hier ga ik, veel kijkplezier, en hopelijk heb ik jullie wat bijgeleerd... :-)

Dit is mijn gezicht met alleen een klein laagje foundation... Ik heb niet echt een effen gezicht, want heb nogal last van open poriën. 

Het is me opgevallen dat ik een plek foundation op mijn lippen heb... aaargh, lelijk! Maar dat had ik later pas afgeveegd halverwege mijn foto's ... hihihih


Ik begin met een licht oranje-koper kleurtje, die ik gebruik op mijn bewegend ooglid en arcadeboog. Dit is mijn basis voor mijn ooglook en zorgt dat de kleur die erboven gemengd word mooi uitkomt.



De volgende kleur die ik op mijn bewegend ooglid aanbreng is een fel koperkleurtje. Helemaal nieuw voor me, maar erg leuk om dit te testen. De kleuren zijn erg gepigmenteerd en supergoed van kwaliteit.



Vervolgens breng ik deze felle koperkleur ook aan onder mijn onderste wimpers, om er een lichte smokey-look van te maken. 


Ik trek het lijntje door richting mijn neus , omdat ik eens iets anders wou. Ik ben eigenlijk vrij verrast want dit maakt deze look erg Arabisch... Love it.... :-)


Ik heb door veel makeup-tutorials te zien, een makkelijke manier gevonden om de perfecte wing te maken. Begin eerst met je lijntje. Je kan zelf kiezen hoelang en hoe dik je wing moet zijn.


Vervolgens trek je dit lijntje door tot aan de binnenkant van je oog.... Als je dit dan mooi opvult krijg je de perfecte wing. Tadaaaaaa ! :-) Magic



Om mijn ooglook af te maken breng ik 2 lagen mascara aan, et voila! Klaar!! 



Dit is mijn gezicht met aan de linkerkant de ooglook en de andere kant nog 'naakt'. Dit is trouwens ook mijn nieuwe haarlook... ik hou van dat strakke kapsel, zo laat ik het ook groeien tot aan mijn schouders...


Ik heb voor mijn ooglook de W7-pallete gebruikt.. en heb met 3kleuren gewerkt. Eyeshadow 28, Eyeshadow 46 en Eyeshadow 01..






Enjoy, ik hoop dat ik julie met deze stap voor stap fototutorial makkelijk heb kunnen uitleggen hoe je een kopere-smokey look krijgt.

Xxxxsje
Serafina - Me-Flawless

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie