Beauty + Relaxing = ?

Als ik het heb over Beauty, dan heb ik het niet alleen over make-up, nagels, haar, producten, .... Neen, vandaag ga ik het hebben over Beauty, maar op een andere level.
Ik vind dat ontspanning en ook bij hoort. Het kan gaan over een dagje naar de Sauna, Jacuzzi, Stoomcabine, maar ook over gewoon een rustig plekje opzoeken en even tot rust komen.

Je kan thuis je eigen Beautysaloon maken. Je eigen rustige plekje. Ik vind het erg belangrijk. We leven in een stressvolle tijd, en ergens moeten we ons plekje vinden of maken waar we gewoon kunnen ontspannen en heel belangrijk, dat we onszelf kunnen zijn.
Het is heerlijk om lekker op je zetel neer te ploffen na een dagje werk of na een dagje waar je overal dingen bent moeten gaan regelen. Een leuke tv-serie maakt het dan helemaal af. Heerlijk toch?! :-)


Of wat denken jullie van een lekker lang badje. Je kan je ontspannen met een lekker muziekje op de achtergrond, of een bruisbal in je badje. Het kan ook leuk zijn om met je tablet of smartphone een spelletje te spelen om even aan iets anders te denken. Er zijn ook meiden die gewoon hun ogen sluiten in bad en gewoon aan niets denken. 



Je kan ook gewoon lekker ontspannen met iets lekker te drinken. Een lekkere thee, bijvoorbeeld een gewone thee met een schijfje citroen, of muntthee met honing, kan je helemaal ontspannen terwijl je je ding doet thuis. De koffie die je hier ziet is een spaanse 'Bonbon', er zit gecondenseerde melk in en koffie. Heerlijk!! Wat ik dan ook heerlijk vind is het samenzijn met mijn gezin en hun dagje overlopen. Daar word ik gelukkig en ontspannen van! Wat zijn jullie lievelingsdingen waar jij ontspannen van word? Laat het me gerust weten! :-)

Xxxxsje 
Serafina


Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie