77 Eyeshadow-pallete W7

Het is een tijdje een trend geweest om palletjes in je stash te hebben... Dan had je weer een tijd dat je nergens grote palletjes vond. Wel dames,goed nieuws ...  ze zijn nu helemaal terug!
Je vind ze overal... In de Kruidvat vind je de kleine palletjes , in de ICI Paris, .... Overal dus! :-)

Ik heb ook een nieuwe pallet gekregen van een schat van een vriendin van me. Lief van haar dat ze me wou verassen... Love you meis ;-).
Het palletje dat ik ontvangen heb is de W7 palletje. Het is een grootte doos, want er zitter 77 kleuren oogschaduw in. En de pigment, wauw, ge-wel-dig!
Deze pallet kost rond de €12 en zeker de moeite om in de stash te hebben. De kleuren vallen erg op als je voor jij je oogschaduw aanbrengt, een concealer als basis gebruikt, dit zorgt er ook voor dat je oogschaduw lang blijft zitten.
Je kan verschillende ooglooks maken, want er zitten zowel warme als koude kleuren in!


 Ik heb van de onderste rij van mijn palletje enkele swatches gemaakt, en je ziet dat de pigment erg goed is!
Je ziet het niet duidelijk op mijn foto's , maar alle kleuren hebben een lichte shimmer ... erg mooi, vooral als je naar een feestje of dergelijke moet. Elke kleur heeft een kleurnummer, en geen naam. Dat vind ik wel jammer, want ik wil graag voor jullie een look ermee maken, en kan dus geen naam noemen, maar een nummer, raar toch?!
Je kan deze palletje ook online kopen als je echt zo verliefd ben als ik. Typ de naam van het palletje in en je vind verschillende webshops die deze verkoopt. Voor een laag budget, prachtige kleuren! DOEN...


Bedankt voor het lezen ...
Xxxxxxsje

Me-Flawless
Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie