Het verhaal achter mij : Serafina

Hey lieve lezertjes en kijkertjes, vandaag schrijf ik eens een heel andere blog. Ik ga het hebben over het verhaal achter mezelf. Ik heb eens een artikel geschreven over deze beautysite maar jullie weten eigenlijk niets over mij, dus hier ga ik ;-)
Mijn naam is Serafina Juarez Baños, ik ben 27 jaar. Ik ben geboren in België op een warme zomer in de maand Juli in het jaar 1987.
Ik ben half Spaans/Italiaans , dus daarom deze zuiderse familienaam :-)

Heel mijn jeugd heb ik bij m'n ouders gewoond samen met een jongere zusje en een jongere broertje. Ik heb een heel hechte band met m'n familie, persoonlijk vind ik het namelijk belangrijk om close te zijn met je familie omdat je jaren met elkaar heb geleefd.M'n zusje en ik sliepen altijd samen in 1 kamer en dat maakte onze band zo sterk!Toen ik 15jaar was ben ik verliefd geworden op een jongen (mijn lieve echtgenoot), genaamd Christian, we hebben 4 jaar een relatie verkeerd. In 2007 hebben we elkaar het 'Ja'-woord gegeven.

We hebben 4 jaar alleen gewoond, tot we besloten hebben dat we klaar waren om ons gezinnetje uit te breiden. In 2012 is ons eerste baby'tje, een zoontje, geboren, we hebben hem Alexis genoemd. Natuurlijk waren, en nog steeds zijn we dolblij dat ons gezinnetje is uitgebreid. Toen Alexis 10 maanden oud was , ontdekte ik dat ik opnieuw in verwachting was. In 2013 is ons 2de zoontje geboren, Thiago genaamd.

Ik voel me erg gezegend met ons gezinnetje! Ik kan nog steeds niet geloven dat ik 2 kids heb, mijn leven kan ik helemaal niet meer voorstellen zonder kids! Ze zijn echt een deel van mijn leven. Ons leven! Ondertussen zijn onze kinderen echte grote bengeltjes aan't worden. De oudste gaat over 2 weken naar school (hij is 2,5jaar) en de jongste begint nu aan zijn eerste stapjes (hij is 10 maanden).

Buiten mijn beauty-kanaal en website heb ik dus mijn gezin, t'is daarom dat ik niet elke dag een artikel online zet, jullie snappen dat wel, en ik hoop dat als Alexis naar school gaat, ik meer tijd heb.

Ik hoop dat jullie nu iets meer over me weten, ik vind het vrij spannend om het allemaal bekend te maken, maar jullie zie ik echt als vriendinnetjes, dus doe ik het graag ;-)

Xxxxxsje
Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie