Gouden Make-up look

Dag lieve dametjes van me... hier ben ik weer met een artikeltje over een mooie, simpele look die ik voor jullie gecreëerd heb.
Ik heb deze keer meer gouden kleuren gebruikt om in het thema 'Herfst' te blijven. Ik vind goud heel erg mooi in de herfst, vooral omdat je veel andere kleuren met deze look kan creëren, je kan bijvoorbeeld veel groen, rood, paars, oranje,... gebruiken. Je kan je echt helemaal uitleven met deze pallet van kleuren.
Het is duidelijk dat ik ook helemaal verliefd ben op highlighters... ik gebruik ze nu dagelijks en in elke look dat ik aanbreng. Bij deze gouden, natuurlijk make-up ziet het er heel naturel uit, en dat was juist de bedoeling.


Ook vond ik een wing erg gepast. Ik vind het erg vrouwelijk uitzien en geeft je ogen een andere dimensie! Iedereen die dit eens wil proberen....DOEN! Je gaat zien dat het prachtig is! Ik garandeer je het :-)




Mijn wenkbrauwen heb ik deze keer niet ingekleurd met een wenkbrauwpotlood. Omdat ik zo natuurlijk mogelijk wou werken liet het in z'n eigen 'schoonheid' en heb ik het snel met een wenkbrauwgel in z'n eigen haargroei gekamd. Met een lichte highlighter onder m'n wenkbrauw maak je je ooglook af.

Wat zijn jou favorieten als je een naturele gezicht wilt?

Xxxx 
Serafina

ps:please like my Facebook-page.... 'me-flawless'

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie