Get ready with me (Fotovlog)

Vandaag krijgen jullie in een vorm van een fotovlog een uitleg hoe ik me stap voor stap voorbereid als ik naar een feestje of dergelijke moet gaan.
Ik zorg de dag ervoor dat ik onthaard ben :-) Gewoon omdat ik heel weinig tijd heb om alles op dezelfde dag te doen. Ik heb ook kids, dus moet ik m'n werk verdelen! hihihi
Op het dag van het feest zorg ik dat ik 's morgens al goed m'n huid hydrateer... ik gebruik de GlowGlam mask en ik vind hem geweldig! Je ziet gelijk verschil als ik hem aanbreng! Deze masker liet ik een dikke uur intrekken. Vervolgens was ik hem uit terwijl ik me douche en breng ik een lekkere bodylotion aan met een goed geurtje! Ik draag dan nog graag een huispakje voordat ik me echt helemaal omkleed omdat ik nog veel met de kids moet doen, en verwijd dan zo dat ik me vuilmaak ;-)
Als mijn kinderen klaar zijn dan is het tijd voor mij... Ik begin met m'n make-up... ik zorg dat ik concealer aanbreng zodat de donkere kringetjes onder mijn ogen mooi wergwerk. Dit geeft je ooglook dan ook gelijk een 'frisse, open' blik...


Vervolgens breng ik een foundation aan met een kwast. Dit doe ik zodat m'n make-up de hele avond goed blijf zitten en niet begint te glijden. Je kan zo erg nauwkeurig werken, en daarvoor doen we het e ;-) Ik werk hier met een BE Creative Makeup Brush. Ik vind dat hij z'n werk goed doet, en raad deze borstel dan ook aan.


Nadat ik m'n foundation heb aangebracht poeder ik alles aan zodat het gefixeerd is, en dan begin ik aan m'n wenkbrauwen. Zoals jullie op de vorige foto kunnen zien heb ik geen volle wenkbrauwen dus teken ik het wat bij om een mooi geheel te krijgen.


Dan breng ik een mooie dikke wing aan. Ik ga hier namelijk naar een Black/White-Party dus past  deze wing mooi in m'n ooglook.



Op de volgende foto heb ik een perzik-kleurige blush aangebracht en een flinke 'dosis' highlighter! hihihi.... ik vind het mooi staan, en zo straal je ook! M'n lippen heb ik nude gelaten, ik heb later , onderweg naar het feestje, een lichte lipgloss aangebracht.



Dit was m'n look: Een leren legging met een wit topje met een zwart kraagje. Jullie weten ook dat ik een bril draag dus matcht ik helemaal met m'n wit/zwarte bril! :-) Ik droeg zwarte ballerina's omdat ik geen hakken draag door m'n opgezwollen knie! het deed erg veel pijn.



Dit was een foto van op het feestje met m'n Girls :-D



Xxxx
Serafina



Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie