Eyeliner en Mascara : Essence

Ik ben gisteren in Maastricht geweest en ik zag een kruidvat liggen. Iedereen die mijn artikeltjes al gelezen heeft, weet dat ik dat niet kan weerstaan en MOET binnenwandelen en iets moet kopen! :-) Een verslaving? Geen idee! Hihihi
Ik liep rond in de winkel en zag deze eyeliner en mascara liggen, voor samen €3,50... Ik dacht 'What? are you kidding me??!' ... Ik kon m'n ogen niet geloven..

Ik heb deze getest en moet zeggen dat hij GE-WEL-DIG is... Het gaat namelijk over deze 2 producten....
                                      
Zo waren ze samen ingepakt in een plastieke omhulsel, voor dus (en ik herhaal het weer) €3,50... Ik was er zeker van dat deze niet goed zal zijn, maar wou het gewoon proberen...


Het mascara-potje ziet er vrij vrouwelijk-meisjesachtig uit, maar toch lief. Ik vond het krullige en hartjesvormtekening op het dopje ook aantrekkelijk uitzien om te kopen, ja toch?! :-)


En dan was er ook de Essence eyeliner pen in, ik heb eens een Essence pen gehad (die met 2stiften aan elke kant van de pen) en vond het VRESELIJK!
Deze is juist het tegenovergestelde! Hij is erg gepigmenteerd en zelfs na m'n makeup te verwijderen bleef er een wing-tekening op m'n oog zitten! Zo erg zwart en gepigmenteerd is hij ;-)


Hier zie je m'n oog zonder make up. Ik heb best wel lichte wimpers dus ze tonen hier erg kort. (sorry voor m'n onopgemaakte gezicht, maar ik was net klaar met m'n huisje te poetsen en was ook erg moe:-D hihi )


Dit is het resultaat met de eyeliner en mascara! Wauw... kijk hoelang mijn wimpers worden door deze mascara! Ze zijn nog nooit zo lang geweest! Pffff.... Prachtig! Hij verft echt elk haartje, zelfs in de buitenhoekjes!! En die eyeliner... hij is zwart-zwart.... Amazing!





Conclusie: Ik vind het zeker een topaankoop, en vooral ook door de budgetvriendelijk actie!! Dus, iedereen holt snel naar de Kruidvat en koop je een duo! ;-)

Xxxxx
Serafina






Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie