My Stash Part 2

Na gisteren zo'n lange blog online te zetten van m'n Stash Part 1, is hier nu de rest! Yep , dit zit er nog in m'n Mega-Grote makeup bag! Geen leugen! :-) Veel e?! hahha
Ik ga binnenkort een video maken hoe ik m'n makeup-tafel ga indelen omdat ik ze binnekort ga kopen, maar hier even een korte info over m'n produkten...

Hier zijn al mijn glossjes en lipstick tot nu toe, ja je leest het goed, t'is nog niet alles, heb in m'n handtas nog een tal of 10 hihihi (schaam schaam). Ik gebruik veel roze omdat ik er onbewust vaak naar grijp... Ik maak er een veeg op (op m'n hand) en als de kleur en pigment goed is koop ik ze! ;-)


Dan heb ik ook nog 3 kleine potjes in m'n grote makeup-tas. Een lipscrub , dat is de grootste potje in deze foto, en dan een maybelline eyeliner en een catrice camouflagestick! Deze 3 producten gebruik ik ALTIJD! Dit hoort in m'n makeup-routine en ja, kan ik dus nietmeer zonder.


En hierzo zijn m'n borseltjes! :-) Ooooh my baby's! Ik zie dat ik er enkele vergeten ben te fotograferen, maar nog eens, die zie je later terug ;-)
Het uiterst linkse is m'n camouflage-kwast, deze gebruik ik voor onder m'n ogen, om m'n donkere kringen weg te werkern. De 2de kwast is m'n blush en highlighter-kwast. Hij is heerlijk, de blush en highlighter blijft echt goed op die haartjes zitten en brengt alles netjes aan!
De middelste is m'n foundation-kwast...met deze breng ik dagelijk, yep, dagelijks m'n foundation aan. En met de laatste 2 borsteltjes maak ik een prachtige ooglook :-)


Dan komen we aan m'n kleine collectie nagellak :-D ... Valt mee toch? hihihi! Ik hou van kleur op m'n vingers en om ook eens af te wisselen.
Vind je dit een grote collectie? Hahahaha heb nog kleurtjes waar nog geen foto van genomen is! (Verslaafd? Ik? nee hoor :-D )



Als m'n makeuptafel komt zal ik een video opnemen samen met jullie hoe ik deze ga indelen! Hoe heb jij je tafel ingedeeld? 
Laat me iets weten, alle tips zijn natuurlijk welkom ;-)

Thanks honey's!!

Xxxx serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie