My Stash Part 1

Vandaag laat ik een eerste deel zien van mijn make-up stash. Ik heb niet zoveel make-up als al de andere beautybloggers, maar ik heb het hoognodige :-)
Vroeger gebruikte ik m'n make-up op een 'Safe way'... Dus bracht ik echt alleen maar mascara aan , af en toe een zwarte potlood als eyeliner, een beetje blush en lipgloss, klaar!!!
Maar dat is nu HELEMAAL nietmeer zo, hahaha.
Ik experimenteer graag met kleur en nieuwe producten. In de volgende foto's wil ik graag met jullie delen wat m'n favoriete produkten zijn. Dit is trouwens niet al mijn make-up, morgen komt part 2 online :-)

Enjoy!! Xxx


Wat ik jullie graag wil laten zien zijn m'n oogpalettjes. Ik heb een kleine collectie, en van alle deze palletjes heb dus echt een look mee gemaakt.
Dat is wat ik bedoel met dat ik graag experimenteer met kleur, haha. De meeste palletjes zijn van het merk Wet n Wild. Op de foto zie je duidelijk welke het zijn :-) (De eerste 2 vanboven en de eerste 2 vanonder).
De overige palletjes zijn budgetproof-palletjes, ze zijn daarvoor dus niet slecht, gewoon betaalbaar ;-) ... De uiterst rechtse (bovenaan) is het palletje van de H&M, ik heb deze in de Sale gekocht voor 3€. De 2 kleine blauwe oogschaduws zijn van de Kruidvat. De linkse in er een van Essence en de rechtse van Catrice. De onderste Nude palletje is van Catrice. Zoals je ziet is het bruine kleur op omdat hij gevallen is :-( ....


Dan komen m'n foundation aan de beurt. Tja, hier kan ik dus echt HELEMAAL niet zonder.Om een mooie look te creëren moet je een schonen flawless gezicht krijgen en dat bereik je met foundation! De 2 kleine kleurtjes van  L'Oreal True Match die je ziet zijn zowel te donker en de andere te licht, maar de bedoeling is dat je de 2kleurtjes mix op je hand tot je de gewenste kleur bereikt hem om je foundation aan te brengen! De uiterste bovenste is ook een L'Oreal True Match maar dan in de perfecte kleur van m'n gezicht. De onderste kleur is de Maybelline Super Stay. Hij heeft dezelfde kleur als de True Match, maar meer dekkender. En de foundation met de zwarte dop is een heel lichte fountadion. Deze breng ik aan als concealer (om donkere kringen onder je ogen te camoufleren) daar werkt hij heel goed voor!


Dan m'n arme mini-collectie mascara's! Ik heb een Essence mascara (De knalroze tube) hij is erg dekkend maar door een of andere reden gaat de mascara snel verloren op je wimpers. Ik bedoel ermee dat hij na enkele uurtjes zwarte stipjes verliest van mascara en dan vallen op je wangen... Erg, want hij is voor de rest prima. De middelste 2 Zijn m'n favoriete mascara's van BE Creative Make-Up.. Een gewone superdekkende mascara die je wimpers lang maakt en die juist eronder is de waterproof mascara van BE Creative Make-Up. 
En als de laatste de JKJK.... Persoonlijk vind ik m goed voor m'n onderste wimpers. Het borsteltje van deze mascara is vrij klein en dus ideaal voor onderste wimpers :-)


Dan als laatste m'n Bronzers en Blushes en 2 PRACHTIGE Highlighters. Ik zal je vertellen van links naar rechts en van boven naar onder wat wat is ;-)
De eerste is de Catrice Defining Blush , Deze geeft je een lieve knalroze gloed, hij blijft de hele tijd zitten en en zit ruim veel in zo'n doosje. Die ernaast (waar je dus veeeeeeeel ijzer in ziet hahaha) is m'n 'Sand Beige' blush... Ideaal als je een licht gebruinde huid heb in de zomer.
Dan zitten we op de 2de rij, uiterst links heb je m'n favoriete blush wat ik nu elke dag gebruik , hij heeft een mooie hartjes motief, helaas komt er niet veel pigment van af en moet je vaak met je borsteltje door je doosje gaan . Daarnaast heb de je Catrice Sun Glow bronzer. Hier heb ik eens een artikel overgeschreven, hij heeft een lichte glitter, en perfect voor de zomer. Het zwarte doosje ernaast is de Highlighter waar ik niet zonder kan, en die mix ik dan graag met de Highlighter van de onderste rij uiterst links. Samen heb je een soort metalic-highlighter en glim je prachtig!! De laatste 2 Compactdoosjes zijn de laatste 2 bronzers van m'n collectie (tot nu toe :-D ) De BE Creative Makeup Bronzer en de NYC smooth skin bronzer.



Hier zie je nog eens een close-up van de highlighters. De eerste heeft een lichtroze ondertoon en de onderste heeft een goude ondertoon, maar samen zijn ze WAUW!!! Hihi



Wat zijn jou favorietje producten van je stash?

xxx Serafina



Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie