M'n 2 nieuwe lipstickkleuren...

De laatste tijd ben ik helemaal verliefd op de kleur paars en bordeaux ... Het kan om eender wat gaan, kledij, makeup, haarkleur, enz...
Gisteren liep ik een winkel in en ja, ik kan het gewoon niet laten. Als ik iets in m'n hoofd heb met het idee dat ik moet hebben , dan koop ik het gewoon. I know, i'm crazy :-) ...
Ik heb 2 nieuwe lipsticks gekocht in 2 kleurtjes die ik never ever in m'n leven gekozen zou hebben, maar ze zijn zo mooi dat ik het gewoon niet kon laten.

De eerste kleur dat ik gekocht heb moest eigenlijk een donker paarse kleur zijn, maar op foto ziet hij er roze uit. De pigment is ook heel licht, dus helaas kleurt hij niet zoals ik wil, bummer.



De volgende kleur is een bordeaux-rode kleur. Oh my god. Hij is zo goed dekkend , dat hij gewoon niet afgaat als ik m'n makeup afhaal voor t slapen. Oooh zelfs m'n man zei 'wauw' toen hij mij zag met deze kleur op.
Ik herhaal, ik heb nooit lipsticks of eender wat van een gloss gedragen met een felle kleur, alleen maar een nude of lichtroze tint, maar nu ben ik echt verliefd op deze kleurtjes, hihi


Zoals je op deze foto ziet heb ik bij de donkerrode lipstick m'n gezicht vrij neutraal opgemaakt met een perzikrode blush en een wing.
Ik heb ook een lichte highlighter op m'n wangen en natuurlijk m'n gezicht geshaped met een bronzer.



Deze zijn de 2 kleuren iets duidelijker naast elkaar, een prachtige duo , toch? :-)


Hier heb ik enkele swatches gemaakt van de kleuren, en de paarse valt best tegen. Echt jammer... Nou ja...Hopenlijk vind ik snel een betere hihihi


Bedankt voor het lezen, en tot binnekort, 

Xxxx Serafina


Twitter : https://twitter.com/MeFlawless2you
Facebook: https://www.facebook.com/pages/Me-Flawless/1418440918428304
Instagram: me-flawless




Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie