GlamGlow Thirstymud

Vandaag ben ik weer eens gaan shoppen... niet dat ik dringen iets nodig had, maar ik had nog een cadeaubon thuis liggen die m'n man heeft gekregen van z'n werk, en die moogte ik van hem opmaken aan een geurtje of dergelijke.
Ik besloot dus op in de Ici Paris een heel erg goede hydraterende crème aan te schaffen. Ik heb een vrij gevoelige en droge huid. Helaas is het zo erg dat ik na een dag van zware make-up al snel droge en schilferige plekken op m'n gezicht krijg, en neen, het ziet er niet netjes uit.
Ik scrub m'n gezicht 1-2x per week en breng al een erg goede hydraterende dagcrème aan, maar ik voel dat m'n gezicht iets extra nodig heeft.

Dus, stel ik jullie m'n nieuwe Crème/Masker voor .... De "GlamGlow Thirstymud Hydrating Treatment".
Dit is het doosje... Hij gaat langs voor open, door het lipje los te trekken. Ik was erg, of neen, ik was te enthousiast dat ik het gelijk al geopend had na het kopen, hihihi.


Als het doosje geopend is , is er een kleine boodschapje. "Hello Sexy". Het is erg leuk om dit te lezen, je voelt je gelijk mooier als je een prachtige huid hebt , en dat zal ik zonder twijfel van deze masker krijgen! Love it! Love it! Love it!



Als het doosje volledig geopend is , zie je eindelijk je prachtige masker in het doosje! Net een juweeltje in een doosje. Of neen, net een stuk chocola dat ik niet kan weerstaan! Oh, ik kan niet wachten om ze straks aan te brengen. Hier krijgen jullie vast en zeker een review van!
 

Ziehier, ons juweeltje! Lief potje toch? Ik heb m €45 betaald, terwijl hij €49,95 kost. Ik moest m hebben. Ik heb van deze merk véél goede reviews gehoord, dat ik het echt helemaal niet kon laten!



Ik zag ook dat ze andere soorten maskers hadden, en vroeg dus om een tester van de Supermud Clearing Treatment van GlamGlow. Ook deze ga ik zeker en vast eens testen als ik het nodig heb... Misschien een avond voor een feestje ofzo! In de rechtse foto zie je hoe de originele potje eruitziet. T'is een modder-masker dus je gezicht ziet donkergrijs, bijna zwart , en dit zorgt dat al je poriën niet zo diep lijkt! Deze wil ik graag ook kopen, dus lekker wachten tot m'n volgende aankoop ;-)


Je hebt maar een beetje nodig van de Thirstymud om je gezicht goed te hydrateren volgens de professionele verkoopster. Ze gaf me een erg goede feedback van deze produkt omdat ze die zelf ook gebruikt.
Natuurlijk is het fijn om te zien dat ze een prachtige gezicht had, Mooi glad en mooi gehydrateerd. Ik kan echt niet wachten om ze aan te brengen.
Lady's, deze is echt een aanrader... iedereen moet ze hebben ;-)

Xxxx
Serafina

Ps:Het is een tijdje stil geweest rond me omdat m'n tante vorige week erg ziek geworden is en helaas snel erna overleden is. Ik heb het nog steeds erg zwaar en kon dus deze week Woensdag geen artikel typen. Ik hoop dat jullie het me vergeven! Maar ik ben weer helemaal terug! ;-)

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie