Nagelversieringen

Je nagels lakken is iets wat veel dames doen omdat ze ervan houden, ikzelf heb fases met lakken. Ik kan soms maanden m'n nagels lakken in verschillende kleuren. De eerste 3-4 dagen rood, dan paars, dan enkele dagen later in een glitterlak, en ga zo maar door.
Nu heb ik al enkele maanden weer een 'Nude-nagel-fase'. Dus echt gewoon geen kleur aanbrengen.
Maar om leuke nagels te hebben hoef je ze ook niet perse te lakken, je kan ze ook gewoon versieren. Je kan nagelstickers gebruiken, of een heel dunne kwastje gebruiken en dan een andere kleur lak nemen om dat een of andere tekening op je nagel te verven.
Ik laat je enkele voorbeelden zien hoe je je nagels kan doen.

Bij deze foto's kan je bijvoorbeeld met behulp van tape of een penseeltje fantasienageltjes creëren. Het geeft gelijk een heel ander effect dan bijvoorbeeld gewoon een effen kleur op je nagel te hebben.


Dan heb je ook nog de nagelstickers. Je kan ze tegenwoordig gewoon OVERAL vinden. Ze zijn erg goedkoop en ze blijven dan ook een tijdje goed zitten. Ikzelf heb ze ook een tijd geprobeerd en ik was aangenaam verrast. Op de volgende foto gebruikt ze hier ook nageljuwelen. Dat zijn steentjes die je op je nagel kan plakken. Dit geeft ook een mooi effect. Veel bruidjes gebruiken dit en dat snap ik, want je handen zien er dan ook gelijk 'romantisch' uit :-)



Wat ook erg mooi is om al je nagels in 1kleurtje te lakken en dan nagel eruit laten springen door bijvoorbeeld op je ringvinger (of eender welke nagel wat jij leuk vind) een ander kleurtje of print te geven. Ik vind dit persoonlijk het mooiste. Zelfs toen ik m'n nagels geregeld lakte deed ik het op deze manier. Zelf op m'n voetjes, hhihihihihi.




En dan uiteindelijk voor de dames die weinig of geen lak gebruiken is een nette, nude, mooi gemanicuurde nagel erg mooi en simpel. Daar hou ikzelf van. Je ziet dat deze handen goed verzorgd worden (in tegenstelling met mijn korte nageltjes, ieuw hahaha) 





Dit was m'n review van vandaag.  Ik vind nagels zowiezo ook een heel belangrijke punt wat bij Beauty hoort want dit is natuurlijk iets wat opvalt, als je nu mooi of slordige handen hebt.
Ik vind het zowiezo belangrijk (hoe kort of lang je nagels ook zijn) dat ze netjes zijn. Dus geen velletjes, mooi gevijld en nagelriemen mooi naar achter geduwd. (Een tipje erbij :-D )

Xxxxx

Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie