M'n opmaak-routine en 'get ready to sleep'

Vandaag heb ik een artikeltje voor jullie van hoe ik me precies klaarmaak als ik ergens heen moet en wat ik dan doe als ik uiteindelijk terug thuis ben om me klaar te maken om te slapen. Ik heb de laatste tijd een goede manier gevonden om me snel en toch gepast op te maken zonder teveel tijd eraan te besteden omdat ik nu gewoonweg minder tijd heb met m'n 2 kids... Het is nu eenmaal zo hoe je het ook draait of keert... ik ben een mama die heel gelukkig is, maar je moet je tijd nu anders inplannen, toch mama's onder ons? :-)

Ik moest deze morgen al ergens heen en had dus geen zin om me uitgebreid op te maken, dus op deze foto (in profiel) zie je dat ik lichtjes m'n jeukbeenderen geshaped hebt en dat ik mascara aangebracht heb.

Hier had ik m'n haartjes gewoon gekamd (nog niet met haarstyler erdoor gegaan) en m'n bril aangebracht. (Ja , ik moest naar de dokter en dan wil ik eigenlijk zo neutraal mogelijk gaan.


Later die dag moesten we dus ergens naartoe, en omdat m'n kinderen voorrang hebben, heb ik hun eerst gebaden en netjes gekleed, en toen was ik aan de beurt. Ik had me gewassen, aangekleed en  uitgebreid opgemaakt.
Ik heb met een foundationkwast een foundation aangebracht die goed bij m'n huid past en dan heb ik een concealer gebruikt om m'n donkere kringen onder m'n ogen en oneffenheden weggewerkt, en dan een doorzichtige poeder aangebracht om alles te fixeren zodat m'n basis goed blijft zitten.


Vervolgens bracht ik een eyeliner aan en een lijntje onder m'n ogen. Met het kwastje van de eyeliner trok ik het lijntje door naar buiten zodat je een 'dubbele' lijn krijgt. Dan heb ik ook snel m'n wenkbrauwen bijgetekend zodat m'n look netjes eruitziet.


Zoals je kan zien heb ik als oogschaduw neutrale kleuren gebruikt. Een lichtroze tint in m'n ooghoeken en een taupekleurige oogschaduw in m'n bewegend ooglid en in m'n arcadeboog. Ookal draag je een bril, oogschaduw maakt je oog helemaal anders! ;-) Vervolgens bracht ik nog een mascara aan en klaar is kees!


Hier kan je zien hoe m'n ooglook eruit ziet in een close-up. 


Met bril zie je duidelijk dat m'n oog er anders uitziet. Een bril is namelijk net een vergrootglas die ooglooks heel goed laat uitkomen. Dus speel met producten en doe eens gek ;-)


Dit was trouwens m'n look van de dag. Een zalmroze wijde shirt met een beige koker-rok. Ik had beige puntschoenen aan en ronde oorbellen.


Hahahaha, op de volgende foto ben ik thuis aangekomen, de kids in bed gezet en nu is het tijd om me te ontschminken. Dus hup, aan het werk! 


Ik gebruik de produkten waar ik zo verliefd op ben! Ik heb jullie deze al in een shopblog laten zien. M'n KIKO produkten. Met deze producten haal ik echt alle makeup weg!!!! 


Ik breng cleansing foam op m'n borstel die ik vochtig heb gemaakt, en ga dan m'n hele gezicht over. Hij scrubt heel subtiel. Perfect voor een gevoelige huid ;-)


Om m'n haar uit m'n gezicht te houden zet ik altijd m'n bril op m'n hoofd ja, hahaha. Nou ja, terug naar de borstel. Ik gebruik deze in ronde bewegen. Je haalt je makeup weg en geef je dan ook nog eens een gratis gezichtmassage! yep!! super toch?!


Vervolgens spoel ik m'n gezicht goed af, want al die makeup zit nu van je gezicht te glijden en dan breng ik een goede gezichtscreme aan. Zodat m'n huid goed gevoed word en gehydrateerd word.


Et voila!!! m'n huid is schoon, en klaar om te rusten! ;-) 


Ja, ik ben kapot! hahaha. Ik vond het heel erg leuk om deze artikel te schrijven. Gewoon zodat jullie weten hoe ik me klaarmaak voor een uitstap en later om te gaan slapen. Dit is net een mini-vlog maar dan geschreven. hihih


Hope you like it! 

xxxx Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie