MAC Cosmetics 'The Simpson Collection'

Ja, we kennen ze allemaal.... Homer, Bart, Lisa, Maggie, en natuurlijk ook Marge. Sinds gisteren is MAC met een nieuwe collectie uitgekomen. De 'The Simpson Collection'.
MAC heeft deze collectie uitgebracht samen met Matt Groening (Maker van de Simpson -series) omdat deze serie namelijk 25jaar bestaat!


De collectie bestaat uit een oogschaduw-doosje, lipgloss, blush en fake wimpers. Er zijn 2 soorten oogschaduwpalletjes. 1 met blauwe kleuren (Genaamd: Marge's Exta Ingredients Quad) en andere met groene kleuren (Genaamd That Trillion Dollar Look).  
Ik vind ze er best grappig uitzien en kan niet wachten om deze eens te testen als ik ze kan vinden in een MAC winkel hier in ons kleine België :-).
De lipgloss, genaamd lipglass Red Blazer MAC is een roze lichtkleurende glossje. Er zijn ook nog 2 andere glossjes genaamd Grand Pumpkin, dat is een oranje kleur en dan ook nog de Nacho Cheese Explosion. Dat blijkt een vrij extreme kleur te zijn, ik ben benieuwd, hihihi.

Het palletje kost ongeveer zo'n €33 en de lipglossjes €19,50.
Ik zou eigenlijk heel graag de oogschaduwpalletjes (ja, de groene en de blauwe) in m'n stash willen. Ik vind dit heel erg mooi, vooral als je kastanjebruine ogen hebt ;-)

Benieuwd of jij ook verkocht bent aan deze leuke MAC Collection..

Xxxxxx
Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie