Weer helemaal terug van m'n korte vakantie :-)

Hey lady's, hier zijn we weer. Zoals ik eerder zei ben ik met m'n gezin op vakantie geweest. Oh wat was het heerlijk... Ookal was het een korte vakantie deed het erg goed. Onze batterijen zijn weer helemaal opgeladen.
We waren in Firenze, en het is daar echt gewoon geweldig! Prachtig! We sliepen in een klein huisje in de bergen. Elke dag heerlijk gegeten en lekker genoten van Italiaans ijs, watermeloenen, koekjes, koffie, .... Mmmm :-)

Ik heb ook familie leren kennen die ik eigenlijk nooit of 1x in m'n leven heb gezien. Zo lief dat ze zijn... 1 ervan is ook een modeontwerpster en ik sprak er met haar over dat ik een Beauty-blog heb, en hebben we ideeën gewisseld...  Ja dames, er komt binnenkort iets leuk op m'n site ;-)

We zitten volop in gesprek met elkaar ... ideeën wisselen, ontwerpen laten zien, ....
Spannend....
Het enige dat ik kwijt kan is dat we unieke Beauty en Fashion spullen zullen verkopen...

Er komt de komende dagen shopblogs/beautyvideo's/geschreven artikels online ... eigenlijk van de dingen die ik in Italië gekocht heb....
zeker en vast de moeite om m'n site dagelijks in het oog te houden ;-)

Xxxxxx
Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie