Nagelriemcreme Sally Hansen

In m'n unboxingvideo liet ik jullie weten dat er deze keer een nagelriem-cremepje in zat. Het gaat namelijk over de Cuticle Massage Cream van Sally Hansen met abrikozenextract. 
Het is een zachte, aangename cream die je dagelijks op je nagelriemen inmasseert . Het zorgt dat je nagelriemen heel zacht worden en dat je nagelgroei stimuleert. 



Zoals je kan zien is hij wat romig en vettig tegelijk. En hij ruikt zo lekker, mmmm. Abrikoos zorgt dat je nagelriemen ultra zacht worden. Wat ideaal is voor verzorgende nagels.


In mijn geval, met veel schaamte zit ik deze blog te typen, zie je dat ik m'n nagels bijt. Een héél slechte gewoon, ik weet het! Er zijn tijden dat ik weken niet aan m'n nagels kom, en dan opeens, bij stress of ziekte, bijt ik ze 1 voor 1 af! Grrrr :-(
Dus omdat ik graag wil dat ze gezond en snel groeien wil ik graag voor mezelf zien of ik deze challenge kan volhouden!


Ik ben een beetje nerveus met m te gebruiken, maar ik zal m'n best doen! Ik doe het natuurlijk ook voor jullie. Want ik zou heel graag ook nagelswatches willen maken van nieuwe lakjes die uitkomen! Wish me luck hihihi :-)


Je kan m zelf ook kopen via Bol.com. Hij kost 7,95€. Dus valt erg goed mee van prijs voor zo'n goede produktje ;-)

Xxxx Serafina


Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie