M'n BE Creative Makeup uitgebreid met...

Hello lady's! Zo blij er weer te zijn in deze mooie prachtige zomerdag :-)
Ik word er helemaal gelukkig van... Perfect weertje om lekker een terrasje te doen, of wandelen of shoppen.
En dat heb ik vandaag gedaan, hehe. Ik ben vandaag een parfumerie binnengewandeld en zag voor mij een standje met de BE Creative Makeup-Collectie.. Oh wauw.. Ik kon het niet weerstaan.
Ik heb me 2 Beautyitems gekocht vandaag. ;-) Niet omdat ik zomaar wou kopen, maar gewoon omdat ik het nodig had.
Ik had namelijk een wenkbrauwpotlood van de met Catrice, en hij is helaas kapot gegaan. Dus heb ik me vandaag een nieuwe gekocht en een foundation kwast.
Oooooh ben er zo blij mee.

Deze foundation-kwast 'Nr 1' kwam 21€. Hij is erg goed. De haartjes zitten mooi tegen elkaar.


Dan hebben we de wenkbrauwpotlood die 6€ kostte. Hij heeft 2 kanten. Een potlood en aan de andere kant een kammetje. 


Ik heb kleur 'Blond' gekozen omdat ik vrij lichte wenkbrauwen heb.



Oh ben er zo blij mee. ihihihihihi

Xxx Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie