Fotoshoot Kruidvat Deel 1


Een tijdje terug liet ik jullie weten dat ik via m'n facebookpagina 'me-flawless' me had ingeschreven via Kruidvat om het gezicht te worden van hun eigen merk.
Ik kreeg vorige week een mail dat ik geselecteerd was, en vandaag was het dan zover. Ik heb vandaag m'n fotoshoot gehad. En ik kan al zeggen dat ik vanaf September/Oktober in de Folder van Kruidvat te zien zal zijn. (In de Belgische folders, je kan ze online dan ook bekijken).
Ik vond het heel erg spannend. Na afloop kreeg ik een hele zak vol met beautystuff... Hier komt een video van binnekort.


Ik vond het erg leuk dat ik dit eens kon meemaken. Ik heb met leuke mensen samengewerkt. Hopenlijk wordt het een leuke folder, maar dan twijfel ik niet aan ;-)

Xxxxxx
Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie