Unboxing-video Prettybox maand Juni

Na een weekje stilte ben ik weer terug! Gelukkig, want ik heb dit gemist. Heb jullie ook gemist.
Ik heb een drukke en hectische week gehad (1 van de kindjes in het ziekenhuis, dan kinderarts, dan ....) pffff.
Maar nu ben ik er weer.

In de volgende video laat ik zien wat er in de Prettybox van de maand Juni zit. Ik was heel erg benieuwd over de inhoud. Helaas was ik bij de oorspronkelijke video te enthousiast en sprak ik tegen een camera die , had ik totaal niet door, uitgevallen was, grrrr :-(... Haahahahaha, maar ik heb het goedgemaakt. (Kan zijn dat hij m'n bed focust en niet mij , maar erg onduidelijk is ie niet, hahaha sorry)

In m'n video (na de unboxing) geef ik een hartje uitleg over m'n plannen, zijn jullie ermee eens? Tips zijn altijd welkom! Ik hoop dat jullie blij zijn met m'n plannen :-) ! Xxxx Veel kijkplezier!!




XXxxx serafina




Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie