Makeup voor brildrager

Hello dames.. T'is even geleden dat ik een blog geschreven heb of een video opgenomen heb... sorry! Ik heb deze week m'n huwelijksverjaardag gehad en heb besloten om dan even dat te vieren en m'n blog een paar daagjes aan de kant te zetten. Maar ik ben nu helemaal terug! :-)

Vandaag gaat deze blog over brildrager. Ikzelf draag al jaren, sinds m'n jaar, een bril. En vind het nu echt het onderdeel van m'n gezicht! Zonder m'n bril voel ik me naakt. Lenzen kan ik niet dragen omdat ik 1 oog heb die niet volledig rond is en verlies m'n lens , en 2dagen later te vinden bovenop m'n oogbol! Erg pijnlijk en heel erg vervelend.
M'n bril is nu echt een ding van me geworden! Ik heb verschillende modelletjes en wissel graag af door eens een ander modelletje en kleurtje van bril te dragen.

Maar hoe zit het nu als je makeup wilt aanbrengen? Past het wel met een bril? Natuurlijk! Zoals je weet zijn er verschillende vormen van brillen... Kleine , Grote, Dikke monturen, Dunne monturen, In felle kleuren, Met panter motief, enzovoort enzovoor. We kunnen een tijdje doorgaan, maar jullie hebben het wel begrepen :-)

Als je een bril hebt met een dikke montuur kan jij je ogen omlijnen met een dikke wing zodat je ogen erna hard opvallen! Wat natuurlijk erg mooi en sexy is!

 Of zet je oogjes eens in een kleurtje! Doe ik af en toe ook en het maakt je gezicht gelijk 'wakker en fris'!

 Rode lippen bij een mooie ooglook is ook prachtig! Het maakt je gezicht 'volwassener' en zo creeer je een secretaresse-look! erg mooi





Xxxx serafina

ps:vergeet je vriendinnen niet m'n fb-pagina te liken

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie