FOTD step by step Partylook

Vandaag heb ik een step by step blogje voor je jullie. Jullie hebben meerdere keren gevraagd om een how-to te maken voor jullie, en hier is er ééntje! 
Ik moest toevallig die dag naar een feestje en had wat tijd om duidelijke foto's te maken om dit dan in een artikel te gebruiken.

Bij elke handeling die ik deed heb ik een foto gemaakt. Veel kijkplezier en hopelijk leren jullie er iets van.. 
Enjoy ;-).. xxxx

Voordat ik begon heb ik m'n gezicht gescrubd, vetvrij gemaakt en gehydrateerd. Zodat m'n gezicht clean was en dat m'n make-up de hele avond goed bleef. 


M'n bedoeling was om een smokey-look te creëren, dus om strak en precies te werken heb ik schuin af plakband geplakt onder m'n oog zodat ik netjes kon werken.
Waarom ik begin met m'n ogen is omdat er soms wel oogschaduw op je gezicht valt en zo kan je het netjes afvegen zonder je foundation mee weg te vegen.


Hier zie je hoe ik m'n plakband geplakt heb. Vervolgens heb ik oogschaduwbasis aangebracht zodat m'n oogschaduw de hele avond goed blijft zitten zonder te glijden, en als je goed kijkt heb ik al in m'n arcadeboog een lichtbruine oogschaduw aangebracht met een Mac 217 borstel (blendingborstel) om diepte te creëren. 


Over de hele ooglid heb ik een grijs-zilverig oogschaduwkleur aangebracht en vervolgens een zwarte kleur in de uiterste hoek van m'n ooglid. Daarna heb ik deze kleuren in elkaar laten vervagen met een blendingbrush.


Vervolgens heb ik met een borsteltje een dun lijntje en wing gemaakt om het geheel af te maken.


Hier heb ik de plakband afgetrokken en mascara aangebracht. T'is nu erg duidelijk dat de plakband zorgt dat je precies en strak kan werken.


Dan gaan we verder naar m'n gezicht. Ik heb concealer aangebracht op de manier hoe het moet. Dat deed ik bewust zodat jullie kunnen zien hoe je het moet aanbrengen. Dit zorgt dat je een open en frisse gezicht heb.


Vervolgens bracht ik foundation op en shape ik m'n gezicht met een matte bronzer. Dan heb ik met een Anastasia Brow wiz in kleur soft brown m'n wenkbrauwen ietjes bijgetekend. 


Op de laatste foto heb ik nog blush aangebracht en een highlighter. Bij deze foto heb ik een flash gebruikt, oh oh oh, kijk eens hoe mooi hij is! 

Zijaanzicht




 Vooraanzicht

Later (onderweg naar het feestje in de auto) had ik nog een framboos-rode lipstick aangebracht van de merk Catrice.



Dit zijn de produkten die ik gebruikt heb:

-Essence I love Stage eyeshadowbase
-Wet n Wild 738 'Comfort Zone' Metalic zilver  (bewegend ooglid)
-Wet n Wild 736 'Petal Pusher' Zwart Definer kleur (Uiterste ooghoek)
-L'Oreal gel eyeliner kleurnummer 171 'Blackest Black'
-Anastasia Brow wiz kleurnummer 'Soft Brown'
-L'Oreal True Match kleurnummer N2 (Foundation)
-Concealer Maybelline kleurnummer '15Fair'
-NYC Bronzing Face Powder kleurnummer 720A 'Sunny'
-Physicians Formula 'Rose' (Blush)
-Physicians Formula 7B 'Translucent Pearl' (Highlighter)
-Benefit 'They're Real!' (Mascara)

Xxxx Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie