BE Creative Make Up

Ik heb vorige week m'n huwelijksverjaardag gevierd, daarom dat het zo stil was bij mij! Sorry girls, maar het was zo'n leuke week :-)...
Maar ik ben nu helemaal terug. En ik begin er gelijk aan.
Ik heb vorige week van m'n lieve mannetje een leuke cadeau gekregen ... een hele doos BE Creative Make Up... Wauwie wat ben ik er blij mee :-)

Vrouwen die gek zijn op make-up en die zich graag overgeven aan de nieuwste trends zonder concessies te doen aan de kwaliteit van de producten die ze gebruiken ...

“BE Beautiful, BE Yourself”

Deze slogan gebruikt BE als ze promo maken over hun produkt! En ik vind m erg leuk staan, hihi ! 

Ik laat je zien wat ik gekregen heb, kleurtjes die ikzelf zou kiezen als ik voor make-up ga shoppen, hihihi! 9 produkten die ik 1 voor 1 uitleg aan jullie ... enjoy!!!


De eerste produkt die ik graag laat zien in de bronzer. Hij heeft nummer 002 en heet 'Sunkiss'. Ik vind deze erg mooi, ik gebruik ze om m'n gezicht te contouren... Wauw erg mooi!


Deze oogschaduw is nummer 027 en heet 'Idol'... Ik vind deze heel erg mooi staan als je een grijze lichte smokey-look maakt en deze kleur in je arcade-boog zet... 


Hier heb ik een swatch van genomen. Ik gebruik deze ook als blush wat hij is ietjes rozer dan wat ik gewoon ben, en hij maakt je look helemaal af! ;-)


De volgende produkt is de lipgloss in nummer 018. Hij heet 'Shy'. Ik vind deze erg leuk om over een lipstick te dragen die wat roze getint is!


Dus zoals je ziet is hij roze getint. Erg lief. Past mooi bij de oogschaduw, die ik al blush gebruikt, haha


Dan hebben we hier een prachtige lipstick in kleurnummer 004 genaamd 'Bliss'... 


Je ziet dat ze erg gepigmenteerd is! zoooo mooi! Deze heb ik al vaak gedragen. Heel mooi in combo met de lipgloss 


Dan hebben we nog een oogschaduwdoosje. Deze heeft geen nummer, hij heet 'Paradise'...


Zoals je ziet heeft hij mooie pigment... Ik gebruik de bovenste kleurtjes als highlighter onder m'n wenkbrauw en de bruine kleur in m'n arcade-boog en de blauwe voor onder m'n oog! Hij is erg mooi als je een eyeliner en goede maskara hebt!! wauwie ;-)


Dan heb ik nog 2 mascara's gekregen. Een normale en een waterproof. Deze eerste foto is nummer 001 'Black'... Hij maakt m'n wimpers vol, en lang... ideaal!


En de waterproof heeft nummer 004 genaamd 'Black Waterproof'... Ik vind deze wel leuk, maar maakt m'n wimpers minder vol dan de eerste, maar zeker geen misser.


En dan nog 2 lakjes in m'n fa-vo-riete kleuren. M'n 2 lievelingkleuren nogwel...  De groene heeft nummer 020 en heet 'Emerald'. Hij heeft een lichte shimmer en dekt erg goed na 2x te verven.
De blauwe heeft kleurnummer 015 en heet 'Electric'. Deze dekt bij 1x volledig.


Dit was m'n review van de BE Creative Make Up... Ik heb deze dus al een hele week getest en vind alles super! geweldig! fantastisch! hahaha....
Willen jullie er graag een makeup-tutorial over? Laat het weten in m'n Facebookpagina 'me-flawless'! En vergeet niet deze pagina te liken!

Xxxxxx Serafina 





















Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie