Wie is Me-Flawless?

Hallo dames, ik zou mezelf graag even aan jullie voorstellen... want het is natuurlijk leuk om te weten wie ik ben en dan hebben jullie ook een ideetje wat mijn interesses zijn en m'n favi's :-)

Mijn naam is Serafina Juarez Baños, ik ben een half Spaanse-half Italiaanse en woon in België.
Ik ben gelukkig getrouwd en daaruit zijn 2 prachtige prinsjes uit gekomen. De oudste is geboren in April 2012 en de jongste is geboren in December 2013.
Mijn jongens (m'n man inclusief) zijn m'n reden om elke dag met plezier op te staan en er 100% voor hun te zijn.. want buiten echtgenote ben ik ook een mama, verpleegster, kokkin, juffrouw, chauffeur, huishoudster, enz... AND I LIKE IT! :-D
Buiten het feit dat ik ook nog eens een baan heb, wil ik mijn obsessie nu ook in praktijk zetten om jullie wat bij te leren en te laten zien welke tips en trucs ik gebruik in m'n dagelijkse routine ivm beauty en fashion.
Laten we duidelijk zijn, ik ben geen visagiste of dergelijke, ik wil gewoon m'n hobby's graag met jullie delen. ;-)

Ik ben al jaren obsessed van make-up en fashion. Mijn obsessie begon in 2007.  M'n man en ik waren net getrouwd en toen hij naar voetbal keek (wat ik ab-so-luut- niet leuk vind) ging ik achter de PC zitten en zocht ik naar leuke make-up tutorials.
Ik kwam toen op de beautyblogger Mascha van beautygloss.nl uit en ik vond en vind haar nog steeds geweldig! :-)
Dagelijks kijk ik naar haar website en ik moet eerlijk zijn, ik heb veel van haar geleerd!
Nu heb ik al een tijdje deze website geopend en tot m'n verbazing zie ik niet alleen mensen van België of Nederland die m'n website bezoeken, maar ook bezoekers van de Verenigde Staten en andere! Wauw... ik vind t super!

Als jullie graag wat producten of dergelijke graag naar me willen opsturen (als je nu een bedrijfje bent of een bezoeker) mag dat altijd!
Ik test deze produkten dan uit en zal er een review van maken (een blogje van schrijven of zal er een video van maken)
Je kan me mailen (juarez.serafina@gmail.com) voor meer info!

Zo dames, dit was m'n kleine levensverhaal en m'n uitleg van m'n passies! :-)

Xxxx Seraifna




Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie