M'n favoriete bronzer...

Jaja, ik zei in m'n eerste artikel dat m'n bronzer is gevallen. bah hij lag dus letterlijk in 1000 stukjes op de grond! grrrrr :-(
Ik ben dus iemand die dagelijks bronzer gebruikt! Om m'n gezicht te shapen en om er iets bruiner uit te zien.
Ik ben vrij licht van huid en dus is een bronzer perfect voor me :-)
Nu heb ik een nieuwe gekocht! yeeeaaaah ... De Catrice Shimmering Sun Glow ..

De merk Catrice en Essence , te koop in de Kruidvat , is dus erg gekend door hun goedkope prijzen, goede kwaliteit, ... ! Ik heb persoonlijk nog nooit iets gekocht van Catrice of Essence dat slecht was, never!!
Ik vind hun verpakking, grootte, model, allemaal goed!

Over de bronzer... Wel, ik vind dat deze bronzer zorgt dat je een prachtige kissed by the son teint krijgt. Hij zorgt er ook voor dat je gezicht een mooie glow krijgt door de shimmer dat erin zit! Ik durf te zeggen dat als je deze bronzer wilt aanbrengen je geen highlighter op moet zetten! zo mooi is hij! :-)

Hij is zo mooi!
Zelfs de relief is prachtig! Er zitten 2 tinten in die perfect bij elkaar matchen. Ik hou echt van die 3D effect!

Deze swatch is gemaakt in gewoon daglicht! is hij niet prachtig... oh oh oh wat ben ik verliefd!


Hier een foto van me zonder make up en zonder bronzer...(Ben wat bleekjes omdat me niet zo lekker voel vandaag, sorry)

En hier met de bronzer die ik met een kwast heb aangebracht , wauw, hij fleurt m'n gezicht gelijk op.
Hier zie je de bronzer ingezoomd... Is hij niet mooi?


Dit was m'n review van de bronzer waar ik verliefd op ben .

Xxxx serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie