M'n allereerste shopblog


Hallo dames, ik heb vorige week en ook gisteren supergoedkoop dingen gescoord en wou deze dus héél graag met jullie delen.
Na gevraagd te hebben hoe jullie deze keer m'n shopblog wouden zien, kozen jullie zowel voor artikel als video...
Ik zal hier opsommen wat ik gekocht heb met de prijs erbij...en in de video laat ik dus alles zien met eventuele uitleg, hihihi! Veel kijkplezier ;-) en sorry voor m'n camera, had niet goed gefocust , hihihi! bloos bloos!



Multifunctional Kabuki brush nr 154 = 7,99€
Balea Maskers (5x) = 0,45€
Kruidvat Solait Self Tan (4x) = 0,55€
Veet Waxstrips Easy Strip 40 Stuks = 9,85€
Essence Get Big Lashes Volume Curl = 3,85€
Essence 2 in 1 Eyeliner pen = 2,85€

Ps: Vergeet m'n Facebookpagina niet te liken. Zoek me onder 'me-flawless' ....

Xxxx Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie