Mijn top 4 van bodycreames ! En tips die baat hebben voor jou...

Dag dames, hier zijn we weer met een nieuwe review ..
Ik heb het vandaag over welke producten ik gebruik om m'n lichaam te hydrateren. Iedereen heeft natuurlijk zijn favoriete merken en z'n eigen soort van hydratatie... bv bodymelk, bodycream, bodybutter, oliën,vaseline, enz....
Hier zijn enkele producten die ik het liefste gebruik. De eerste 2 producten maakt duidelijk dat ik kids heb hihi :-). In de winter smeer ik niet alleen m'n kids maar ook mezelf in met de Zwitsal bodycream met lavendel en de Galenco classic lichaamsmelk.

In de zomer smeer ik me het liefst in met de Dove bodymilk en de Nivea bodymilk voor onder de douche.


Hier een foto met m'n 4 favoriete producten om m'n lichaam te hydrateren.




Nu een kort uitlegje over welke producten voor jou het beste werken...

Als je een goede cream of butter of eender welke zoekt, moet je eerst weten wat voor huid je hebt. Je kan bijvoorbeeld een ruwe huid hebben. Als dat je probleem is kan je het beste een lotion of creme of olie gebruiken. Zo word je huid stilletjes aan heerlijk zacht.
Bij een droge huid , dat kan je krijgen door koud weer of krijg je zelfs aangeboren, is een bodylotion erg goed. Zo krijg je een zacht huidje en dan ziet je huid er helemaal gehydrateerd uit.

Wat bevatten die producten eigenlijk?
Wel dat zal ik je kort uitleggen... Lichaamsolie bevat geen water, t'is dus daarom dat het zolang nodig heeft voordat het je lichaam ingetrokken is. Je kan lichaamsolie het beste inmasseren met vochtige handen.

Bodybutters zijn meestal te koop in potten. Lijkt dus echt op een stuk boter of zeep. Als je deze inwrijft op je huid smelt het word in je huid opgenomen. Ik raad iedereen een bodybutter aan omdat hij rijk is oliën en vetten die goed zijn voor onze huid, vooral na een lange winter die we hier in onze Belgenlandje ervaren.

Bodycremes zijn dikkere cremes. Deze kan je vergelijken met de consistentie van een creme die je voor je gezicht gebruikt. En dus daarom gebruik je deze creme bij een droge tot een zeer droge huid.

Bodygel gebuik je het liefst in de zomer. Hij is lekker en kan je huid lekker afkoelen bij heet weer. Tegenwoordig bevatte veel aftersunproducten bodygel. T'is dus daarom dat je huid , nadat hij ietjes verbrand is door de zon, koel aanvoelt na een aftersun aan te brengen.

En tenslotte heb je ook lichaamspeeling. Deze verwijderd de dode huidcellen op je huid. Je kan ze het beste onder de douche gebruiken of op een natte huid. En liefst 1-2x per week. Heb jij droge tot zeer droge huid raad ik je deze product niet aan. Je kan je huid irriteren als je dit doet.

Vergeet m'n Facebook pagina niet te liken https://www.facebook.com/pages/Me-Flawless/1418440918428304?fref=ts

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie