Mijn favorieten van afgelopen maanden...

Iedereen heeft zo z'n eigen favoriete product, merk, ... Ik zelf heb ze ook. Ik gebruik producten waarvan ik weet dat hij echt werkt. En gek is dit niet. Dat willen we natuurlijk allemaal. Het kan over alledaagse producten gaan tot producten die je maar op speciale gelegenheden draagt.

Bijvoorbeeld is Chanel Chance Eau Tendre mijn favoriete geur. Ik heb ze als cadeautje van m'n man gekregen en ben er heel zuinig op. Ik gebruik deze echt alleen maar bij speciale gelegenheden. (Huwelijk, uiteten, ...)



Ik vind de geur erg vrouwelijk  en gesofisticeerd.. Ruikt lichtjes bloemig , maar zo lekker.. Als ik deze geur draag zeggen mensen het ook vaak 'mmm wat ruik goed! welke parfum draag je?'
Ik vind dit een echte aanrader. Hij kost tussen de 60€ en 80€. je hebt ze in 100ml en 150 ml..

De volgende artikel heeft mij he-le-maal verandert. Ik heb het over mijn nieuwe dagcrème. Ik heb een zeer droge , gevoelige huid en sinds ik deze cream gebruik, voel m'n huid zacht en is hij helemaal gehydrateerd. Ik heb het over de L'oreal SkinPerfection. Dames, dit is het! Dit is de creme die perfect is voor je huid als hij ook zo droog en gevoelig is als de mijne... ooooh wauw! Zelfs verkleind hij je poriën als je hem dagelijks gebruikt. Na 4 weken zie je duidelijk het verschil.


Hier heb ik wat creme op m'n hand gesmeerd. Je ziet dat hij vrij licht is, en ooooh zo zacht.


Mijn volgende product is iets wat ik dagelijks gebruik. Haarlak! Ik gebruik niet veel haarlak, maar net genoeg zodat m'n haar de hele dag in model zit. M'n favi haarlak is de Nivea Styling Spray Ultra Strong. Hij is zo goed! wauw!! Hij maakt je haar helemaal niet droog en is makkelijk uitkambaar. Ook geeft hij je haar een mooie natuurlijke gloed.



Dan een product waar ik niet zonder mee kan leven. Vooral op tijden dat ik een acne-aanval krijg :-) ja ja, girls, ik heb een goede truc om je stralender er uit te laten zien , zelfs in je 'minder mooie' momentjes. De Catrice Camouflage Cream. Hij is heel dekkend en zorgt dus dat ieder puistje, vlekje, ... bedekt is. Ik gebuik hem ook voor concealer voor m'n wallen als ik een moeilijke nacht had, hihi...


Hier een swatch van de camouflage... zoals je ziet is hij erg dekkend. Dames, een echte aanrader ;-)


dit was m'n review van m'n top 4 waar ik totaal niet zonder kan... en jij? wat is jou favoriet? Laat het me weten!
Ps: vergeet m'n Facebook-pagina 'me-flawless' niet te liken..

Xxxxxxx Serafina
  

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie