Hoe ik mijn wenkbrauwen doe

Iedereen doet haar wenkbrauwen op z'n eigen manier. Sommige dames hebben zo'n geluk dat ze prachtige wenkbrauwen van nature hebben en gewoon niets moeten doen buiten wat bijkammen. lucky lady's :-)
Ik zelf doe m'n wenkbrauwen als ik ergens heen moet. Nu dat ik een froufrou heb kan ik ze 'verstoppen' achter m'n haar maar toch teken ik ze wat bij. Ik heb niet echt prachtige wenkbrauwen, ze zijn erg licht (blond), en vind dat ik weinig haar heb! hahaha
Ik wil jullie vandaag heel graag laten zien hoe ik m'n wenkbrauwen doe om toch meer een sprekend gezicht te hebben.

1: Zorg dat je al je 'materiaal' bij de hand hebt. In mijn geval, een spiegeltje, pincet, wenkbrauwpotlood en wenkbrauwgel.

2: Epileer je wenkbrauw, want zoals je ziet heb ik nu een mega-afschuwelijk wenkbrauw..Dus begin ik te epileren om een nette wenkbrauw te creëren.


3: Check nog eens na of je al je haartjes verwijderd hebt. Want het kan wel eens gebeuren dat je er enkele overslaat. Verander eens van plaatst zodat je meer op een plek staat waar daglicht is. Dan vallen de ultralichte haren meer op.



4: Teken je wenkbrauw eventueel bij. Ik doe het want ik vind dat ik niet een mooie volle wenkbrauw heb en ik vind je gezicht dan meer 'spreken' met een mooie bos wenkbrauw.



5: Gebruik eventueel wenkbrauwgel om je wenkbrauwen in vorm te houden en ook dat je potlood niet vervaagd. Ik gebruik wenkbrauwgel ook vaak zonder eerst m'n wenkbrauw te tekenen. Yep, ik teken m'n wenkbrauwen dan bij met het puntje van de wenkbrauwgel. Werkt ook erg goed.




Zo doe ik m'n wenkbrauwen. Ik vind het een goede manier. Dit doe ik nu al een tijdje. Ik loop trouwens vandaag rond met geen make-up. En als je de eerste foto bekijkt en de laatste dan zie je toch dat je er beter uitziet met een mooie wenkbrauw in plaats van een wilde wenkbrauw denk ik dan, hihi

Xxxxx Serafina

Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie