Hoe er gezonder uitzien terwijl je ziek bent?

Hallo dames... Hier ben ik weer met een tutorial. Ik ben wat ziekjes, en voel me echt beroerd, maar deed m'n best om toch een how to tutorial te maken.
Ik deed t wel in m'n pyjama, tja, ben toch thuis, dus maakt niet echt uit! Ik ga nergens heen als ik ziek ben, toch? hahaha..
Ik dacht toen, stel nu dat je moet gaan werken of ergens dringend heen moet terwijl jij je niet goed in je vel voelt of dergelijke, wat je kan doen om er toch ietwat goed en gezond uit te zien.
Je kan deze ook toepassen als jij een luie dagje hebt en geen zin hebt om veel make-up aan te brengen.

Zoals je ziet (ook al lach ik zachtjes op deze foto) dat ik wat bleekjes ben met donkere kringen rond m'n ogen.
Wel raar om me zo te zien zonder bril, bah bah! :-)


Op deze foto heb ik m'n haar wat aan de kant gegooid en een foto langs voor getrokken. Ik heb hier een dekkende foundation opgedaan...Je ziet dat m'n huid ietwat egaler lijkt nu. 

Vervolgens breng ik wat concealer aan.. Ik breng ze aan op plekken die wat donker en oneven zijn. Zoals je ziet heb ik ook mijn wenkbrauwen wat bijgewerkt. Je ziet dus duidelijk een verschil tussen deze foto en de vorige foto :-) hihihi

Nadat ik m'n wenkbrauwen deed heb ik wat mascara aangebracht. Dit geeft m'n ogen een 'open-look' en zorgt dat ik er wat 'wakker' uitzie.

Vervolgens bracht ik wat blush toe, gewoon dat er een gezonde, frisse kleur op m'n wangen zit .. Ziet er wat beter en gezonder uit toch? :-)

En dan breng ik wat highlighter aan, zodat ik een gezonde glans krijg. Ik breng het aan op m'n wangen, neus en kin..

Voila! Dit is de uiteindelijke look..Trouwens , ik voel me echt naakt als ik m'n bril niet draag! Ik zie er nog puffy uit maar als je deze foto vergelijk met de eerste foto dat ziet dit er ietjes gezonder uit en hebben andere mensen niet echt het idee dat je ziek bent of dat je een zware feestje gehad hebt! hahaha


En nu had ik m'n bovenstuk van m'n pyjama weer aan! hahaha :-)
Zo , dit was t weer dames, ik hoop dat jullie iets bijgeleerd hebben vandaag!

Xxxx Serafina


Reacties

Populaire berichten van deze blog

Nivea - Bronze Effect : Get ready for the summer!

Blog bestaat 3 jaar + Winactie Giftcard Ici Paris XL

NIEUW Eijffinger : Exotische Unieke Behangcollectie